lunes, 13 de junio de 2011

La Conexión a una mujer embarazada


Benvolguda Núria

Et recordes de mi? Sóc la teva "primera embarassada" connectada. Ja fa gairebé 3 mesos que vaig parir i tot va anar molt bé. El Roc, efectivament, és un angelet del cel, tendre, pacient, dolç, rialler, bonic... és un TRESOR!!
I ara, mentre t'escric, penso que segurament la connexió hi va tenir molt a veure, veritat?
Jo estic molt i molt feliç. Miro de gaudir-lo cada dia, cada minut, cada segon. Quan dorm, quan riu, quan plora, quan mama... buf, és una maternitat absoluta i complerta. I tinc amb ell una paciència que, pobretes meves, no vaig pas tenir amb les dues meves filles abans. I cada nit, abans d'adormir-me, dono gràcies al Cel pel dia tan meravellós que he tingut; per les filles, pel fill, pels pares, pels parents, pels amics.... val la pena agrair-ho tot.

Moltes gràcies pels teus enviaments. No sempre tinc temps de llegir-los, però en tots hi ha una sensació de Pau i d'Amor que no es pot obviar. Els vaig guardant i algun dia els llegiré, com ara he pogut fer amb el darrer que m'has enviat.

Vaig venir al Centre unes setmanes després de néixer el Roc (va néixer el 12 de març) i vaig veure les companyes de curs d'embaràs, a l'Anna i a la Montse. Era un migdia i tu no hi eres; em queda pendent fer-te una visita a tu.

Mentrestant, t'envio unes fotos del menut de ja fa gairebé 2 mesos, perquè no en tenia ni 1 quan les hi vaig fer. No en tinc de més noves, s'han de descarregar!

Molts petons i una llarga, sincera i intensa abraçada.

Que siguis molt feliç

Teresa M. Cribillers

No hay comentarios:

Publicar un comentario